نوشته شده توسط : khoshkala

نسپرسو چیست ؟

نسپرسو در حقیقت نام تجاری محصولی است که شرکت سوئیسی نستله آن را تولید کرده است . این شرکت نوعی دستگاه های جدید به اسم نسپرسوساز را روانه بازار کرده اند که این دستگاه را می توان نمونه ای از دستگاه های قهوه ساز در بازار دانست که تنها با کمک کپسول نسپرسو نیز کار می کند ، این نوع کپسول ها و دستگاه نسپرسوساز باعث ایجاد تحول عظیمی در بازار قهوه و قهوه ساز ها شده اند چرا که تنها با استفاده از یک کپسول نسپرسو می توان در مدت زمان بسیار کوتاهی حتی می توان گفت در کمتر از یک دقیقه قهوه اسپرسو خوش طعمی را برای خود آماده کرد که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است .

 

نسپرسوساز چیست ؟


حال که پاسخ سوال نسپرسو چیست را پیدا کردید سوال اسپرسوساز را بررسی خواهیم کرد . این دستگاه در ابتدا توسط فردی به نام اریک فاو که یکی از کارمندان شرکت نستله بود نیز در سال 1976 معرفی شد که در آن زمان چندان موفق نشد و به گونه ای می توان چنین گفت که ایده او حتی با شکست مواجه شد اما چندی بعد فردی به نام ژان پل گیلارد در این طرح و ایده تغییراتی را به وجود آورد که همین تغییرات باعث شد تا این محصول محبوبیت جهانی پیدا کند . شرکت نستله به کمک نسپرسوساز ها توانست با بستن قراردادی با شرکت های برند های بزرگ دنیا چون دلونگی ، فیلیپس ، زیمنس ، السی ، ماجیمیکس ، کراپس خط تولید نسپرسوساز ها و کپسول های نسپرسو را راه بیاندازند .

 

نکات مهم در خرید نسپرسوساز

پس از بررسی پاسخ سوال نسپرسو چیست و یا نسپرسوساز چیست بهتره تا درباره نکات خرید آن هم اطلاعاتی را در نظر بگیریم .قبل از آن که دستگاه نسپرسو ساز را بخریم ابتدا ببینید که چه انتظاراتی از آن دارید به عنوان مثال برخی نیاز به نسپرسوسازی دارند که مخزن آب بزرگتری داشته باشد و یا ظرفیت آن بیشتر باشد و یا دارای قابلیت کف ساز و … باشد . پس با توجه به این موارد نیازه تا به سراغ دستگاه نسپرسویی بروید که تمام ویژگی های آن را بررسی کرده باشید. قیمت نسپرسوساز ها با توجه به قابلیت هایی که دارند متنوع است و نمی توان قیمت دقیقی برای آنان در نظر گرفت 

 

نحوه کار دستگاه نسپرسوساز


همانطور که پیش تر هم بیان کرده بودیم نسپرسوساز ها برای تهیه قهوه از یکی کپسول نسپرسو استفاده می کنند . برای تهیه قهوه درون نسپرسوساز ها تنها نیاز است تا کپسول مورد نظر را انتخاب کنید و آن را درون دستگاه در جای مناسبش قرار دهید ، درون دستگاه باید مقداری آب وجود داشته باشد و پس از اطمینان از میزان آب دستگاه سپس تنها کافی است تا دکمه شروع را بزنید و کمی صبر کنید تا دستگاه قهوه آماده شده را درون فنجان بریزد . خوبی کپسول های نسپرسو این است که دارای طعم های مختلفی هستند و شما می توانید قهوه های اسپرسو خود را با طعم دلخواهتان میل کنید . البته از نسپرسوساز ها می توان برای تهیه کاپوچینو هم استفاده کرد و حتی می توانید با آن ها کف شیر درست کنید دقیقا همانند دیگر دستگاه های قهوه ساز.

 

اطلاعات بیشترفروش قهوه :

 خرید قهوه

خرید سیروپ

طبع قهوه

سایر محصولات مرتبط فروشگاه قهوه

خرید چای ساز

خرید قهوه فرانسه |خرید قهوه ساز خانگی

خرید شیکر |   خرید آسیاب قهوه

  قهوه بدون کافئین |  پودر شستشو اسپرسو

خرید قهوه ساز    |   قهوه تک خاستگاه
خرید هات چاکلت  | قهوه ساز دستی

 خرید قهوه ترک   |   خرید قهوه فوری

 خرید قهوه اسپرسو  | خرید موکاپات

 

 



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()